613
Για μας το πρωτάθλημα σήμερα παει προς το τέλος: Καλώς ή κακώς, κάναμε ή δεν κάναμε λάθη, τα πληρώσαμε !
Ποιος φταίει; ΕΓΩ και μόνο! Πήρα την. ομάδα σε μια γαλανή σακκούλα σκουπιδιών και την έφτασα όσο πιο ψηλα, σε τρία χρόνια. Το όνειρο έχει μια παρένθεση, δεν παύω να ονειρεύομαι τη Ρόδο στη super league!
Αυτά…
ΥΓ: ΝΑΙ, Αυτή είναι η Ρόδος!