Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Η Ευρυδίκη πόζαρε με τη μητέρα της στο Instagram

Στο πλευρό της μητέρας της πόζαρε η Ευρυδίκη, δημοσιεύοντας στη συνέχεια τη σχετική φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το συγκεκριμένο στιγμιότυπο τραβήχτηκε με αφορμή τα γενέθλιά της μητέρας της. Αφού ανάρτησε την εικόνα στον λογαριασμό που διατηρεί στο Instagram, η τραγουδίστρια της έστειλε και δημόσια τις ευχές της. «Μανούλα μου! Να είσαι πάντα γερή, χαμογελαστή και φωτεινή, όπως η αγάπη που μας χαρίζεις κάθε μέρα. Χρόνια πολλά», έγραψε η Ευρυδίκη στη συνοδευτική λεζάντα θέλοντας να της ευχηθεί.

Δείτε τη φωτογραφία

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ