Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και τη συμμετοχή πλήθους πιστών εορτάστηκαν σήμερα τα Άγια Θεοφάνεια στη Ρόδο. Οι εορταστικές εκδηλώσεις ξεκίνησαν το πρωί με τον Όρθρο και τη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ρόδου κ. Κυρίλλου.
Ακολούθησε ο Μέγας Αγιασμός και στη συνέχεια ο καθαγιασμός των υδάτων με τη ρίψη του Τιμίου Σταυρού στη θάλασσα, σε κλίμα κατάνυξης.
Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, ο Δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολιάδης, οι βουλευτές Δωδεκανήσου Μίκα Ιατρίδη και Μάνος Κόνσολας, καθώς και περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι φορέων, των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων.
Μετά τη ρίψη του Τιμίου Σταυρού στη θάλασσα από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη, 17 κολυμβητές βούτηξαν στα νερά για την ανάσυρσή του. Για τον εορτασμό των Θεοφανείων 2026 είχαν δηλωθεί επισήμως στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου συνολικά 17 υποψήφιοι.
