Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Με μεγάλη προσέλευση η εκδήλωση κοπής της πίτας της Αγαθοεργού Αδελφότητος «Άγιος Ιωάννης ο Ναύκληρος» στο Costa Palace

Στο φιλόξενο ξενοδοχείο Costa Palace το απόγευμα της Κυριακής έκοψε ως είθισται κάθε χρόνο την πίτα της η Αγαθοεργός Αδελφότητα «Άγιος Ιωάννης ο Ναύκληρος». Η Αδελφότητα χρειάζεται την αμέριστη συμπαράσταση και τη στήριξή όλων στο θεάρεστο έργο που επιτελεί, ώστε να στέκεται διαρκώς στο πλευρό των συμπολιτών μας.

Τα βασιλοπιτάκια ευλόγησαν ο Σεβασμιώτατος  Μητροπολίτης Κώου και Νισύρου κ.κ Ναθαναήλ πλαισιωμένος από την Πρόεδρο Αλεξάνδρα Διακαναστάση και τα μέλη του ΔΣ της Αδελφότητας, τον Γενικό Αρχιερατικό, τον Αρχιμανδρίτη Οικ. Θρ. Ιωακείμ Οικονομίκο τους ιερείς τον ταξίαρχο της 80 ΑΔΤΕ Δημήτρη Κουλέτση και εκπροσώπους των τοπικών αρχών, μεταξύ των οποίων, ο δήμαρχος Κω Θεοδόσης Νικηταράς, η πρόεδρος του Δ.Σ. Διονυσία Τελλή – Τσιμισίρη, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Σταματία Κανταρζή, η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Κατερίνα Χατζηθωμά και ο κοινοτικός σύμβουλος Παναγιώτης Δημόπουλος.

Η εκδήλωση είχε και μουσικό μέρος με ζωντανή ορχήστρα με τους ταλαντούχους νέους μουσικούς Γιώργο Καματερό, Σταμάτη Μανουσογλου, Χρήστο Κρητικό και Παναγιώτη Τριτσάρη.

Η τυχερή που βρήκε το φλουρί ήταν η κα. Παρθενιάδη Καλλιόπη.

Φωτογραφίες

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ