Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Δήμος Κω: Δωρεάν διακοπές σε νοσηλευόμενους τουρίστες για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, αντιπροσωπία του Δήμου Κω και της Ένωσης Ξενοδόχων, θα επισκεφτεί αύριο, στις 11.00 το πρωί, νοσηλευόμενους τουρίστες στο Νοσοκομείο του νησιού.

Στην επίσκεψη θα συμμετάσχουν ο Δήμαρχος Κω κ. Θεοδόσης Νικηταράς, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ.Ματίνα Βουκελάτου  Χριστοδουλίδη, η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω κ. Μαίρη Τριανταφυλλοπούλου, και ο  Διοικητής του νοσοκομείου κ. Νικόλας Φανιός,

Ως ένδειξη φιλοξενίας θα προσφέρουν στους ασθενείς που βρίσκονται στο νοσοκομείο, δωρεάν διακοπές στην Κω για την επόμενη τουριστική σεζόν.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ