Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος στην ATTICA GREEN EXPO – Επαφές με υπουργούς για έργα ύδρευσης και αφαλάτωσης

Στην ATTICA GREEN EXPO που διεξάγεται στο Παλαιό Φάληρο συμμετέχει ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος, ως ομιλητής σε θεματικό πάνελ για την πράσινη μετάβαση των νησιωτικών ΟΤΑ. Στο περιθώριο της έκθεσης, είχε ουσιαστικές συνομιλίες με κυβερνητικά στελέχη για κρίσιμα έργα υποδομής που αφορούν τη διαχείριση των υδάτινων πόρων στον Δήμο Λειψών.

Αναρτηση Φώτη Μάγγου:
«Στο Παλαιό Φάληρο διεξάγεται αυτές τις μέρες η ATTICA GREEN EXPO.
Ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση των διοργανωτών ως ομιλητής σε πάνελ για τους ΟΤΑ με θέμα την πράσινη μετάβαση στα μικρά νησιά.
Κυρίαρχο θέμα των συζητήσεων, πέραν της αμιγούς θεματολογίας, η διαχείριση των υδάτινων πόρων καθώς η λειψυδρία εμφανίζεται απειλητικά σε ολοένα και περισσότερες νησιωτικές περιοχές και όχι μόνο.
Κατά τη χθεσινή πρώτη μέρα της έκθεσης είχα ολιγόλεπτη αλλά πολύ ουσιαστική συνομιλία με τους υπουργούς της κυβέρνησης Θεόδωρο Λιβάνιο, υπουργό Εσωτερικών και Σταύρο Παπασταύρου, υπουργό Περιβάλλοντος, για την πορεία ένταξης σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα του έργου της αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης οικισμού Λειψών και της προμήθειας νέας μονάδας αφαλάτωσης 300 κυβικών /ημέρα αντίστοιχα.»

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ