Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Η… λαμπάδα της Αλεξανδράκη στον άγγελό της

«Ξεκινάω ένα ταξίδι με την υγεία μου, αλλά τα πράγματα είναι θετικά»

«Ξεκινάω ένα ταξίδι με την υγεία μου, αλλά τα πράγματα είναι θετικά» είχε αποκαλύψει η Δήμητρα Αλεξανδράκη πριν από λίγο καιρό, συμπληρώνοντας: «Είναι κάτι στο κεφάλι. Εκανα νευροανάδραση, κάτι σαν εγκεφαλογράφημα, γιατί θέλαμε να δούμε κάτι, αλλά είναι πολύ θετικά τα πράγματα. Ο Θεός είναι δίπλα μου».

Ωστόσο, σε Instastory που μοιράστηκε με τους followers της στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας ξάφνιασε με όσα έγραψε. Συγκεκριμένα, η Δήμητρα Αλεξανδράκη ανέβασε μία εικόνα με τα αποτελέσματα των εξετάσεών της και σημείωσε: «Οταν σου λέει ο γιατρός να πας να ανάψεις λαμπάδα στον άγγελο που έχεις, απλά επιβεβαιώνεις ότι γίνονται ακόμα θαύματα! Επακριβώς τα λόγια ήταν: “Αν δεν ερχόσουν τώρα, δεν θα είχες επιστροφή”».

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ