Ξεκίνησε η συνάντηση ανάμεσα σε Κυριάκο Μητσοτάκη και Νίκο Ανδρουλάκη.
«Είμαστε στην ώρα μας. Κάθε πράγμα στον καιρό του. Χαίρομαι που μας δίνεται η ευκαιρία για αυτήν τη συνάντηση, να έχουμε έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας και να συζητούμε με ειλικρίνεια» είπε ο κ. Μητσοτάκης στον σύντομο διάλογό τους μπροστά στις κάμερες.
Στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Βουλή το ραντεβού
Το τετ-α-τετ είναι σε εξέλιξη στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Βουλή.

Κυριάκος Μητσοτάκης και Νίκος Ανδρουλάκης.
Αυτή είναι η πρώτη συνάντηση των δύο πολιτικών από το 2021
Υπενθυμίζεται ότι οι πρώτες ζυμώσεις για το σημερινό ραντεβού ξεκίνησαν από την επανεκλογή του κ. Ανδρουλάκη στην προεδρία του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ στις 13 Οκτωβρίου.
Τότε, ο πρωθυπουργός τηλεφώνησε στον αναβαπτισμένο πρόεδρο, ανανεώνοντας την πρόσκλησή του για κατ’ ιδίαν συνάντηση.
Η συνάντηση επισημοποιήθηκε αργότερα, έπειτα από επικοινωνία του γενικού γραμματέα του πρωθυπουργού Στέλιου Κουτνατζή και του γραμματέα της ΚΠΕ του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Ανδρέα Σπυροπούλου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του in, η ατζέντα του Νίκου Ανδρουλάκη θα περιλαμβάνει τα μεγάλα ζητήματα της χώρας, όπως η οικονομία, τα εθνικά, το στεγαστικό, το δημογραφικό και το κράτος δικαίου. Εκτός πλαισίου θα είναι η εκλογή νέου/νέας ΠτΔ, καθώς, όπως ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης, «είναι πολύ πρώιμη η συζήτηση».