Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Με φίλους, στελέχη και ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας στ’ Αφάντου η Φτακλάκη

Με φίλους, στελέχη και ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας στ’ Αφάντου, είχα τη χαρά να συναντηθώ το απόγευμα της Τρίτης, οι οποίοι με υποδέχθηκαν εγκάρδια κατά την επίσκεψή μου, συζητώντας μαζί τους για θέματα της περιοχής, αλλά και την πορεία προς τις εθνικές εκλογές.
Ως υποψήφια Βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ άκουσα τις απόψεις των κατοίκων της περιοχής και συζητήσαμε διεξοδικά για τα ζητήματα προς την αναπτυξιακή πορεία του Αφάντου, δηλώνοντας ότι θα είμαι δίπλα τους –όπως έπραξα όλα αυτά τα χρόνια στην ενασχόλησή μου με την πολιτική και την Τοπική Αυτοδιοίκηση – και τους διαβεβαίωσα ότι η επαφή και η συνεργασία μαζί τους θα έχει συνεχή διάρκεια.
«Εμείς θα συνεχίσουμε να μιλάμε για τα προβλήματα των πολιτών και τις λύσεις που προτείνουμε. Αυτόν τον αγώνα των επόμενων εβδομάδων, θα τον δώσουμε όλες και όλοι μαζί. Είναι λοιπόν σημαντικό να αγωνιστούμε με ενότητα ενάντια στη χαλαρότητα της ψήφου της πρώτης Κυριακής, να έχουμε την κατάλληλη προετοιμασία, κάνοντας τους πολίτες Κοινωνούς για το όραμά μας για την Ελλάδα του 2030», επισήμανα στους παριστάμενους φίλους, ζητώντας τη στήριξή τους για τη νικηφόρα πορεία προς τις εκλογές.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ