366
Η αλλαγή της κουλτούρας των κοινωνικών συμπράξεων φέρνει τους ιδιώτες οδοντιάτρους και τους οδοντιάτρους του ΕΣΥ σε μια κοινή προληπτική δράση στα Δημοτικά Σχολεία του νόμου μας !
Ξεκινήσαμε σήμερα την πρωτοβουλία μας,από το 15ο Δημοτικό Ρόδου, τους προληπτικούς στοματικούς ελέγχους των Γ τάξεων, με την συνεργασία του Προέδρου Νίκου Διακογεωργίου, του Οδοντιατρικού Συλλόγου Δωδεκανήσου και των μελών του, του Γενικού Νοσοκομείου της Ρόδου , την Διεύθυνση Ά βάθμιας εκπαίδευσης και την ΑΜΚΕ Γαληνός .
Εξετάστηκαν συνολικά 45 παιδιά , των οποίων τα αποτελέσματα έχουν λάβει ήδη οι γονείς τους με e-mail .
Ευχαριστώ θερμά όλους όσους συνέπραξαν στην πρωτοβουλία πρόληψης και ευαισθητοποίησης της στοματικής υγείας των παιδιών