Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Ο Νίκος Χαραλαμπής για το ναυάγιο στο νησί της Λέρου.

Σε ανάρτηση του ο διοικητής του νοσοκομείου της Λέρου Νίκος Χαραλάμπης τονίζει σχετικά με το ναυάγιο

<blockquote><em><span class=”x193iq5w xeuugli x13faqbe x1vvkbs x1xmvt09 x1lliihq x1s928wv xhkezso x1gmr53x x1cpjm7i x1fgarty x1943h6x xudqn12 x3x7a5m x6prxxf xvq8zen xo1l8bm xzsf02u x1yc453h” dir=”auto”>Η πιο δύσκολη μέρα .Για μια ολόκληρη μέρα προσπαθούσαμε όλο το Νοσοκομείο Λέρου με τιτανιες προσπάθειες να σώσουμε 7 παιδιά 1 έως 4 ετών δίχως σφυγμούς τελικά σώσαμε μόνο τα 4 .Αυτοί οι ήρωες που λέγονται ιατρονοσηλευτικο προσωπικό χρειάζονται υπόκλιση .Ενδιαφέρθηκε η μισή κυβέρνηση μόνο ο Δήμος Λέρου ήταν απών όπως πάντα αφού δεν έχει ψήφους από εδώ . ευχαριστούμε όλους για το ενδιαφέρον τους την Υπουργό υγείας κα Γκαγκα το Κο Πλεύρη τον Κο Ροιλο τον Κο Χατζημαρκο και όλους αυτούς που κτυπούσαν συνεχώς τα τηλέφωνα.Αλλά κυρίως τους κατοίκους της Λέρου που μας γέμισαν με κουβέρτες ρούχα και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς .Ήταν μια συγκλονιστική μερα.</span></em></blockquote>

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ