227
Κοπή πίτας και αγιασμός από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη κκ Κύριλλο και την παρουσία του Περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου Γιώργου Χατζημάρκου ξεκίνησε το πρώτο δημοτικό συμβούλιο για το 2023.
Σε ανακοίνωση του στα Social Media ο Δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης σημειώνει:
Με την κοπή της βασιλόπιτας και τον αγιασμό από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη μας κκ Κύριλλο, παρουσία του Περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου Γιώργου Χατζημάρκου, ξεκίνησε η πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού μας συμβουλίου για το 2023.Εύχομαι μια καλή, δημιουργική και παραγωγική νέα χρονιά με υγεία και προκοπή!