Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Κοπή πίτας και πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Κοπή πίτας και αγιασμός από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη  κκ Κύριλλο και την παρουσία του Περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου Γιώργου Χατζημάρκου ξεκίνησε  το πρώτο δημοτικό συμβούλιο για το 2023.

 

Σε ανακοίνωση του στα Social Media ο Δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης σημειώνει:

Με την κοπή της βασιλόπιτας και τον αγιασμό από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη μας κκ Κύριλλο, παρουσία του Περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου Γιώργου Χατζημάρκου, ξεκίνησε η πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού μας συμβουλίου για το 2023.Εύχομαι μια καλή, δημιουργική και παραγωγική νέα χρονιά με υγεία και προκοπή!

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ