Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Σπανός: Ο δήμος Ρόδου θα είναι δίπλα στους ομπρελάδες

ΑΝΟΙΧΤΉ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ: ΔΉΜΑΡΧΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ!!!

Αγαπητοί κύριοι οδεύουμε προς μια νέα σεζόν την νέα καλοκαιρινή σεζόν του 2023 και εύχομαι να είναι ήρεμη και πολύ ανταποδοτική και θα ήθελα να σας ενημερώσω πως η συμπαθείς τάξη των ομπρελαδων Ρόδου έχει θέση υπόψιν σας ένα αίτημα στο οποίο δεν έχουν λάβει ακόμα απάντηση και οφείλετε άμεσα να απαντήσετε… Ζητούν παράταση ενός έτους της παραχώρησης των παραλιών δεδομένου πως πήραν την δημοπρασία για 3 χρόνια και ως γνωστόν λόγω του covid (κορονοιου) και ενώ τα ξενοδοχεία ήταν κλειστά αυτοί είχαν 2 καταστροφικές σεζόν 2020 και 2021 με απόλυτη μείωση του εισοδήματος τους και πιεζομενοι οικονομικά αναγκάστηκαν να πάρουν επιστρεπτεες προκαταβολες από το κράτος της οποίες τώρα επιστρέφουν έντοκα αποπληρωνοντας αυτά τα κρατικά δάνεια έτσι λοιπόν αιτούνται μιας σεζόν παράταση της δραστηριότητας τους για να μπορέσουν να ανταπεξελθουν στην χασούρα των 2 σεζόν ευελπιστούν λοιπόν στην ανθρώπινη πλευρά σας ώστε να ικανοποιηθει το δίκαιο αίτημα τους διαφορετικά θα είναι αναγκασμένοι να αντιδράσουν!!! Παρακαλούμε να απαντήσετε σύντομα για να μπορέσουν να ετοιμαστούν με ηρεμία για την νέα σεζόν που έρχετε ευχαριστω θερμά για την αναμενόμενη απάντηση σας!!! ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: προκειτε για 70 ευάλωτες οικογένειες μαζί με τα παιδιά τους τα αδέλφια και τους συγγενείς τους πρέπει να ξεπερνούν της 7.000 ψήφους αυτή την περίοδο λοιπόν δεν θεωρώ πως θα ήταν σωστό να αδιαφόρησε τε για 7.000 ψήφους στην ΚΆΛΠΗ… Νομιζω πως θα ήταν λάθος από την μεριά σας!!! Μετά τιμης!!! Κωνσταντίνος ζαλαχας!!!

Ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχός Τάσος Σπανός μετά την συνάντηση με την επιτροπή των ομπρελάδων ανέφερε

Σε δηλώσεις του ο αντιδήμαρχος είπε ότι δέχθηκε στο γραφείο του αντιπροσωπεία από τους ομπρελάδες της πόλης, «άνθρωποι του μόχθου, της καθημερινότητας, άνθρωποι οι οποίοι αγωνιούν σχετικά με τη νέα τουριστική περίοδο, εάν και εφόσον θα έχουν τα πόστα που είχαν και την προηγούμενη», όπως είπε.

Ακόμη συμπλήρωσε: «Τους διαβεβαίωσα και παράλληλα τους προέτρεψα να μην ακούν φήμες. Δεν πορευόμαστε με τις φήμες. Πορευόμαστε με βάση τους νόμους και τις διατάξεις που κάθε φορά η νομοθετική εξουσία αποστέλλει».

Έτσι, τους εξήγησε ότι βρίσκονται εν αναμονή της καινούργιας ΚΥΑ, που εκτιμά ότι θα την έχουμε το αργότερο μέχρι τις 10-15 Μαρτίου. Αμέσως, σύμφωνα με αυτήν θα προχωρήσουν στα προβλεπόμενα.

«Ο δήμος είναι πανέτοιμος να διεξάγει όλες τις δημοπρασίες, όπως άλλωστε έκανε και τα προηγούμενα χρόνια», είπε ακόμη και θέλησε να τονίσει το εξής:

«Η Δημοτική Αρχή είναι παρούσα, στέκεται δίπλα, αρωγός και συμπαραστάτης στα προβλήματα καθενός και καθεμίας επαγγελματία, είτε έχει να κάνει με την παραλία, είτε με οτιδήποτε άλλο και ξέρετε ποια ήταν η στρατηγική και τι εφαρμόσαμε αυτή την περίοδο, σχετικά με τις ευπαθείς ομάδες, το κοινωνικό πρόσωπο του δήμου».

Διαβεβαίωσε, λοιπόν, τους συμπολίτες μας αυτούς ότι θα σταθούν δίπλα τους, όμως θα εφαρμοστεί ο νόμος έτσι όπως θα οριστεί από τη νομοθετική εξουσία, ενώ ο δήμαρχος, κ. Αντώνης Καμπουράκης, έχει δώσει εντολή να βρίσκονται δίπλα στους απλούς ανθρώπους, στο σύνολο της ροδιακής κοινωνίας.

Σχετικά με την παράταση που ζητούν, είπε ότι αυτό έχει να κάνει με την ΚΥΑ, αφού αυτή ορίζει τη διαδικασία και όχι η Δημοτική Αρχή. Επίσης, σ’ αυτή τη διαδικασία εμπλέκονται και τα ξενοδοχεία που βάσει νόμου έχουν δικαίωμα να ασκήσουν το προτιμησιακό τους δικαίωμα.

Και επανέλαβε ο κ. Σπανός: «Εμείς στηρίζουμε τους επαγγελματίες, στηρίζουμε αυτούς τους ανθρώπους οι οποίοι προσφέρουν έργο μεγάλο και σημαντικό στον τουρισμό μας.

Είμαστε δίπλα τους αλλά από την άλλη, ο νόμος είναι αυτός που καθορίζει ποιον δρόμο θ’ ακολουθήσουμε. Στη βάση, λοιπόν, αυτή εμείς, όταν θα είναι η ώρα, θα πάρουμε τις αποφάσεις».

Θέλησε να ξεκαθαρίσει, πάντως, ότι μέχρι τώρα δεν θα υπάρχει λόγος ανησυχίας και τους είπε να κρατούν χαμηλούς τόνους, να είναι ψύχραιμοι και να γνωρίζουν ότι η Δημοτική Αρχή είναι δίπλα τους.

Επίσης, αν και η εισήγηση της υπηρεσίας είναι για να γίνει αύξηση στο ενοίκιο που καταβάλλουν για την εκμετάλλευση των πόστων, θέλησε να ξεκαθαρίσει ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κάνουν αυξήσεις μέσα σ’ αυτή την ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο.

Σημειώνεται ότι για το προτιμησιακό είναι τελείως άλλη διαδικασία και μάλιστα η υπηρεσία έχει ήδη προχωρήσει, ώστε η διαδικασία να γίνεται πλέον ηλεκτρονικά.

Μάλιστα, η εφαρμογή είναι έτοιμη και μέχρι 15 Φεβρουαρίου θα κάνουν τις πρώτες δοκιμές. Μ’ αυτό τον τρόπο, όπως είπε, θα εξυπηρετηθούν οι ενδιαφερόμενοι και αποφεύγεται η ταλαιπωρία και ο συνωστισμός.

Σημειώνεται ότι αυτό έγινε σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Σπύρο Σπυρόπουλο και τη Διεύθυνση Νέων Τεχνολογιών, ενώ ευχαρίστησε και το στέλεχος στο Προσόδων, κ. Γεωργακόπουλο.

Πάντως, ο κ. Σπανός εκτιμά ότι πριν το Πάσχα θα έχει ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία, είναι σε επαφή με το υπουργείο, πιέζουν και ο δήμαρχος προσωπικά, ώστε να έρθει η ΚΥΑ πιο γρήγορα.

«Εμείς θέλουμε να διατηρηθεί το status το σημερινό. Είμαστε δίπλα στους ανθρώπους αυτούς, τους οποίους και σεβόμαστε, εκτιμούμε και την αγωνία τους πλήρως και τους αντιλαμβανόμαστε.

Το κοινωνικό πρόσωπο του δήμου είναι δεδομένο, υπαρκτό και δεν αμφισβητείται. Όμως, υπάρχουν και οι νόμοι. Κανένας δεν θα μπορούσε να παραβεί τους νόμους, όσον αφορά στο προτιμησιακό δικαίωμα», κατεληξε, επαναλαμβάνοντας ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για τους ομπρελάδες.

Σημειώνεται ότι οι δημοπρασίες γίνονται για τις ομπρέλες, τις καντίνες και τα θαλάσσια μέσα αναψυχής.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ