Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Χαμόγελο του Παιδιού: Και τρίτο ακίνητο για τον πρόεδρο της ΜΚΟ

Νέα σημαντικά ερωτήματα για τις επιλογές διοικητικών στελεχών του δραστήριου Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» προκύπτουν μετά τη διαπίστωση, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει «Το Βήμα της Κυριακής», ότι ο ιδρυτής του Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος έχει για προσωπική του χρήση και διαμονή και τρίτο ακίνητο (μετά τη μεζονέτα στον Αλιμο και πολυτελές διαμέρισμα στη Βάρκιζα) μεγάλης αξίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κοντά στον Λευκό Πύργο, που είχε δωρηθεί προ 13 ετών στην εν λόγω ΜΚΟ.

Και όλα αυτά ενώ οι υπεύθυνοι του Οργανισμού αποφεύγουν να προχωρήσουν σε διευκρινίσεις και δεν έχουν διαψεύσει αναφορές κυβερνητικών στελεχών ότι τα δωρηθέντα ακίνητα στο «Χαμόγελο του Παιδιού» είναι άνω των 400-500, τα περισσότερα από τα οποία δεν έχουν πωληθεί ή ενοικιαστεί ώστε να επωφεληθούν τα παιδιά.

Οι καταγγελίες στην ΕΛ.ΑΣ.

Την ίδια στιγμή, στελέχη του Οργανισμού απευθύνουν δημόσιες εκκλήσεις για οικονομική ενίσχυση, με επίκληση ότι «η ΜΚΟ δεν έχει να πληρώσει χρέη της τάξης 50.000-60.000 ευρώ σε δημόσιες υπηρεσίες». Επίσης αποκαλύπτεται ότι κεντρική υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ. έχει δεχθεί σοβαρή αναφορά στις 19 Δεκεμβρίου 2022 ότι στελέχη του «Χαμόγελου» στη διαδικασία αποσφράγισης κατοικίας από δωρεά φιλάνθρωπων αφαίρεσαν τιμαλφή και επιχείρησαν να ανταλλάξουν χρηματικό ποσό σε ξένα νομίσματα που εντόπισαν εκεί σε ανταλλακτήριο συναλλάγματος στην Κηφισιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα καταγγελλόμενα άτομα που συμμετείχαν σε αυτή τη διαδικασία ήταν από το προσωπικό περιβάλλον σημαντικού στελέχους του Οργανισμού. Με τις αστυνομικές και δικαστικές αρχές να επιχειρούν ήδη να διερευνήσουν αυτή την υπόθεση.

Παράλληλα συνεχίζονται οι αποχωρήσεις υπαλλήλων του Οργανισμού από σημαντικές θέσεις στο λογιστήριο και στο τμήμα διαχείρισης ακινήτων με σαφείς υπαινιγμούς για ύποπτες μεθοδεύσεις και επωφελείς ενέργειες για άτομα που σχετίζονται με τον πρόεδρο του Οργανισμού. Και όλα αυτά ενώ έχει ήδη αρχίσει πλήρης εξονυχιστικός έλεγχος της ΑΑΔΕ στην εν λόγω ΜΚΟ, ύστερα από σχετική αποστολή εγγράφων της υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνας Μιχαηλίδου και με βάση τα προηγούμενα δημοσιεύματα της εφημερίδας μας.

Σύμφωνα με παραστατικό που παρουσιάζει «το Βήμα», ο κ. Γιαννόπουλος εμφανιζόταν επί σειρά ετών, ενώ ήταν πρόεδρος της ΜΚΟ, και ως «σύμβουλος διαχείρισης επιχειρήσεων» που εισέπραττε χρήματα από τις δωρεές των φιλανθρώπων. Με ισχυρισμό του κ. Γιαννόπουλου ότι για όλα αυτά είχε λάβει άδεια «συλλογικού οργάνου», ενώ ο φορέας είναι, προφανώς, προσωποκεντρικός

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ