343
Διεκδικούμε για την Υγεία στα Δωδεκάνησα! Αυτό ήταν το σύνθημα το οποίο έδωσε η Κατερινά Γαβαλά στις απεργιακες κινητοποιήσεις που έγιναν σήμερα στο χώρο του νοσοκομείου.

Διεκδικούμε για την Υγεία στα Δωδεκάνησα! Αυτό ήταν το σύνθημα το οποίο έδωσε η Κατερινά Γαβαλά στις απεργιακες κινητοποιήσεις που έγιναν σήμερα στο χώρο του νοσοκομείου.
