227
Μηνιαία συνάντηση εργασίας με τους προέδρους της ενότητας Καμείρου και τους αντιδημάρχους κ.Σάββα Χριστοδούλου, κ. Στέφανου Δράκου και κ. Τηλέμαχου Καμπούρη. Συζητήθηκαν θέματα καθημερινότητας, τεχνικού προγράμματος και ανάδειξης μνημείων που σχετίζονται με την παράδοση και του πολιτισμού των χωριών μας. Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη όλους!!!!