247
Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου Κω, οι εργασίες αποκατάστασης του ολοκληρώνονται εντός του Νοεμβρίου.
Η επίσκεψη στον Αγιο Νικόλαο με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κώου & Νισύρου κ. Ναθαναήλ, μας έδωσε την συγκίνηση και την χαρά της ολοκλήρωσης μιας μακράς και δύσκολης διαδρομής.
Εχουμε να θυμηθούμε πολλές δυσκολίες και στενοχώριες, όμως η ικανοποίηση απο την επίτευξη του στόχου είναι ανεκτίμητη.
Και απο την τήρηση του λόγου που δώσαμε στον Σεβασμιώτατο.
Ενός λόγου και μίας δέσμευσης, που τηρήσαμε με απόλυτη ευλάβεια χωρίς να λυγίσουμε ούτε στιγμή.
Είναι τα συναισθήματα κάποιων τέτοιων στιγμών αυτά που μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίζουμε.