454
Ο Δήμαρχος Αντώνης Καμπουράκης με τον Αντιδημαρχο Γιώργο Τριάντο στηρίζουν τους υπαλλήλους του Βοήθεια στο Σπίτι.
Για το λόγο αυτό στο Δημοτικό Συμβούλιο βγάλανε ψήφισμα συμπαράστασης στο οποίο ζητάνε :
•Νομοθετική ρύθμιση για την άμεση μονιμοποίηση όλου του προσωπικού.