Η ανακοίνωση του Παναγιώτη Εγγλέζου
Δεν υπάρχουν λόγια για αυτή την μοναδική βραδιά… Που ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας … Χιλιάδες ευχαριστώ… απόλυτη δικαίωση στην τεράστια προσπάθεια που έγινε.. δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια τις ευχαριστίες μας στις γυναίκες του χωριού που ακούραστα με όρεξη με κέφι με μεράκι ετοίμασαν τις χιλιάδες γιαπρακια… Ευχαριστώ πολύ τους συνεργάτες μου στο σύλλογο … 14 χρόνια… Αλλά εχθές ήταν κάτι μοναδικό…
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος σε ανακοίνωση του πρόσθεσε
Πολλά ντολμαδάκια χθες στο χωριό Σάλακο της Ρόδου, στην “14η Γιορτή Γιαπρακιού 2022”.
Με τον Πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Σαλάκου Παναγιώτη Εγγλέζο προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε τους υπέροχους εθελοντές της διοργάνωσης, που είχαν να εξυπηρετήσουν περισσότερους από 3.000 επισκέπτες, αλλά όπως μας είπαν, πιο πολλά ήταν αυτά που φάγαμε από αυτά που σερβίραμε.
Χαιρόμαστε να στηρίζουμε εκδηλώσεις που δίνουν ζωντάνια στα χωριά μας, κινητοποιούν συλλογική δουλειά και διατηρούν παράδοση, έθιμα, κουζίνα, ταυτότητα.
Χαιρόμαστε που υπάρχουν συμπολίτες μας που μας κάνουν περήφανους με την αγάπη και την αφοσίωση που βάζουν στην κοινωνική δράση και σε αυτούς θα είμαστε πάντα δίπλα τους.
Ο Δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης σε ανακοίνωση του πρόσθεσε:
