Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Παρέμβαση Γιώργου Χατζημάρκου. Στείλαμε τεχνικό και του είπαν από Δευτέρα είμαστε κλειστα

«Είμαστε κλειστά, ελάτε από Δευτέρα» ήταν η απάντηση που έδωσε ο γιατρός της ΜΕΘ του Νοσοκομείου Ρόδου, στον Τεχνικό που έστειλε ο Περιφερειάρχης το Σάββατο, για να αποκαταστήσει τον κλιματισμό στη Μονάδα.

Όπως δήλωσε σήμερα το πρωί στον Real Voice o Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος, το Σάββατο το απόγευμα έδωσε εντολή σε τεχνικό να επικοινωνήσει με τον γιατρό της ΜΕΘ για τη σχετική συνεννόηση. Η απάντηση που έλαβε ο τεχνικός ήταν «Είμαστε κλειστά, ελάτε από Δευτέρα»!

Ο κλιματισμός στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο Νοσοκομείο της Ρόδου θα αποκατασταθεί και αυτός με δαπάνη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει στηρίξει το δημόσιο σύστημα υγεία στα νησιά με το ποσό των 47,3 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ