Η απόφαση υπηρεσίας της ΕΕ να κατοχυρώσει τον όρο «Τurkaegean» ως εμπορικό σήμα της Τουρκίας έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Ο κ. Γεωργιάδης παρενέβη σημειώνοντας ότι σε λίγες ημέρες αναμένεται το πόρισμα της ΕΔΕ που έχει ζητήσει για το θέμα.
«Το έμαθα αφού είχε συμβεί»
«Το θέμα του Turkaegean είναι πολύ πιο μπλεγμένο θέμα και δεν θα ήθελα εύκολα να τοποθετηθώ γιατί έχω διατάξει και μια ΕΔΕ και σέβομαι τις διαδικασίες τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις ενδεχόμενες ευθύνες του υπουργείου Ανάπτυξης» δήλωσε – μεταξύ άλλων – ο Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στο Πρώτο Πρόγραμμα.
«Λυπούμαι πάρα πολύ για αυτό που συνέβη, ζητώ συγνώμη από όσους στεναχώρησα για το ότι συνέβη αυτό το πράγμα, αλλά δεν είχα καμία απολύτως ενημέρωση, το έμαθα αφού είχε συμβεί» τόνισε επίσης.
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων διαβεβαίωσε ότι η Ελλάδα θα προχωρήσει στις απαραίτητες νομικές ενέργειες που δικαιούται προκειμένου να καταργηθεί η κατοχύρωση στην οποία προχώρησε η Τουρκία. Σε κάθε περίπτωση, ξεκαθάρισε ότι αυτό είναι ένα εμπορικό ζήτημα και δεν δημιουργεί κανένα ζήτημα εθνικής κυριαρχίας.
Σημείωσε δε ότι 25 χρόνια τώρα η Τουρκία διαφημίζει με καταχωρήσεις στον τουρκικό και διεθνή τύπο το «τουρκικό Αιγαίο». «Το καινούριο είναι ότι brand-αρε το σήμα “Turkaegean”. Κακώς. Δεν λέω καλώς. Το ξεκαθαρίζω και θα κάνω τα πάντα για να το αποτρέψω».