Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Κορωνοϊός: Εισήγηση για τέταρτη δόση εμβολίου για τους άνω των 30 ετών

Στην εισήγηση να ανοίξει η πλατφόρμα για τον εμβολιασμό των άνω των 30 ετών με την τέταρτη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού προχώρησε η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών η οποία συνεδρίασε το πρωί της Πέμπτης.

Για την εν λόγω ηλικιακή ομάδα η επιτροπή εισηγείται να εμβολιαστούν μόνο όσοι το επιθυμούν.

Η πλατφόρμα θα ανοίξει την ερχόμενη Δευτέρα 27 Ιουνίου έτσι ώστε όσοι το επιθυμούν να μπορούν να κλείσουν ραντεβού για την αναμνηστική δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ