Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Υψηλάντης: Έντάξαμε το Γυμνάσιο Μεγίστης ως μέλος στην Εθνική Μονάδα Erasmus+/IKY (ΕΜ)

Με ιδιαίτερα μεγάλη χαρά συντονισμένα και αποτελεσματικά εντάξαμε το Γυμνάσιο Μεγίστης ως μέλος στην Εθνική Μονάδα Erasmus+/IKY (ΕΜ), στο πλαίσιο της συμμετοχής της Ελλάδας στη Μακρόχρονη Διεθνική Δραστηριότητα Συνεργασίας (LTA), που διοργανώνεται από την Εθνική Μονάδα της Ρουμανίας, καθώς και στη Διεθνική Συνάντηση (TCA) που προγραμματίζεται να λάβει χώρα κατά το διάστημα 5-9 Σεπτεμβρίου 2022 στο Βουκουρέστι με τίτλο «First step first» και στόχο την ενίσχυση νεοσειρχόμενων φορέων, σε Erasmus+ Συμπράξεις Μικρής Κλίμακας.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ