485
Προφανώς και δεν τους ενδιαφέρει αν ο κόσμος έχει χρήματα να πληρώνει αυτά τα υπέρογκα ποσά που ζητάνε οι ταξιτζήδες με την αύξηση που ανακοινώθηκε στα κόμιστρα των ταξί.
Την νύφη πάντα την πληρώνει όπως ξέρετε ο απλός πολίτης. Να τους δούμε το χειμώνα που θα παρακαλάνε για πελάτη αλλά πελάτη δεν έπροκειτο να βρουν.
Και θα βγουν το χειμώνα να κλαίνε πάλι δεν έχουμε λεφτά, πως θα ζήσουμε.
Με τις αυξήσεις που ανακοινώσατε πελάτη μην περιμένετε