235
Η Γέφυρα της Κρεμαστής, ένα έργο που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια, εγκαινιάστηκε σήμερα.
Αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών της Περιφερειακής Αρχής και του Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο.
Θερμά Συγχαρητήρια!
Καλοδιάβατη στους πολίτες, στους οδηγούς, σε όλους μας!