375
Υποδέχθηκα σήμερα στο γραφείο μου τον καλό φίλο, Δήμαρχο Τρικκαίων και Πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος Δημήτρη Παπαστεργίου.
Συζητήσαμε για όλα τα θέματα που αφορούν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
➡️ Στελέχωση των Δήμων
➡️ Έκτακτο προσωπικό κοινωφελούς εργασίας
➡️ Αναπτυξιακοί Οργανισμοί
➡️ Έργα υποδομών – χρηματοδοτήσεις
➡️ Συνεργασία Δήμων – Ασκληπεία
➡️ Αποτελέσματα της επίσκεψης του Πρωθυπουργού
➡️ Νέος εκλογικός νόμος για τους ΟΤΑ
Προχωράμε ενωμένοι για το καλό του τόπου μας, με ανθρώπους που καθημερινά δίνουν μάχες για τους συμπολίτες τους.