Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Θεοδόσης Νικηταράς – Δήμαρχος Κω: Υποδέχθηκα σήμερα στο γραφείο μου τον Δήμαρχο Τρικκαίων και Πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος Δημήτρη Παπαστεργίου.

Υποδέχθηκα σήμερα στο γραφείο μου τον καλό φίλο, Δήμαρχο Τρικκαίων και Πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος Δημήτρη Παπαστεργίου.
Συζητήσαμε για όλα τα θέματα που αφορούν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
➡️ Στελέχωση των Δήμων
➡️ Έκτακτο προσωπικό κοινωφελούς εργασίας
➡️ Αναπτυξιακοί Οργανισμοί
➡️ Έργα υποδομών – χρηματοδοτήσεις
➡️ Συνεργασία Δήμων – Ασκληπεία
➡️ Αποτελέσματα της επίσκεψης του Πρωθυπουργού
➡️ Νέος εκλογικός νόμος για τους ΟΤΑ
Προχωράμε ενωμένοι για το καλό του τόπου μας, με ανθρώπους που καθημερινά δίνουν μάχες για τους συμπολίτες τους.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ