397
Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο βουλευτής Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Υψηλάντης.
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει τα εξής:
«Ταυτοποιήθηκα θετικός στον COVID 19. Ο πλήρης εμβολιασμός μου φαίνεται ότι επιδρά ώστε τα συμπτώματα προσώρας να είναι ήπια. Ήδη έχω ενημερώσει την Βουλή και πρόσωπα που πρόσφατα ήλθα σε επικοινωνία. Ο ιός είναι παρών και οφείλουμε να είμαστε πολύ προσεκτικοί».
